"Umudun, özgürlüğün, merhametin, aşkın ve daha fazlasının sahnelere düşen yansımaları… Mutlu Kurnalı ve Enver Gülşen, varlığa açılan kavramların farklı hallerini, filmlerden ve sahnelerden yola çıkarak ele alıyor."

Bakış Boşluğu

Bakış Boşluğu programının 24. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, alemlerin dengesini tutan hakkın çizgisine yol alıyor; sinemada ve yaşamda “adalet” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 23. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, yaşamanın zorunda çıkış yolu arayanları ziyaret ediyor; sinemada ve yaşamda “melankoli” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 21. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, hayat imtihanına göğüs gerenlerin umuduna sarılıyor; sinemada ve yaşamda “sanat” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 20. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, modern çağın epistemik krizlerini gündemlerine taşıyor; sinemada ve yaşamda “bilim” meselesini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 19. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, hatırlamanın ve unutmanın biçimlerini ele alıyor; sinemada ve yaşamda “hafıza” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 18. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, çizgilerin içinde ve ötesinde varlığımızı taşıdığımız yerlere uzanıyor; sinemada ve yaşamda “mekân” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 17. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, ruhun akışkanlığı ve bedenin sınırlılığı üzerinden zembereğin hareketine dâhil oluyor; sinemada ve yaşamda “zaman” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 16. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, kaderin ve karşılaşmaların hayat yolunu sarmaladığı bağlara uzanıyor; sinemada ve yaşamda “ilişkileri” tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 15. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, varlığı ve yokluğuyla insanı yeniden inşa edeni ele alıyor; sinemada ve yaşamda “yalnızlık” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 14. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, dünyada var olmanın getirdiği bedele doğru yol alıyor; sinemada ve yaşamda “göçmenlik” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 13. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, bedenin ve ruhun aşkınlığına eşlik ediyor; sinemada ve yaşamda “yolculuk” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 12. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, temsilin, teslimiyetin, inancın sınırlarını deşerek; sinemada ve yaşamda “din” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 11. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, gerçeğin ötesinde tuhafı, tuhafın ötesinde anlamı keşfederken; sinemada ve yaşamda “absürt” halleri tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 10. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, hızın ve hazzın sarmalında; sinemada ve yaşamda “teknoloji” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 9. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, saflığın sarmaladığı vakitlere yol alıyor; sinemada ve yaşamda “çocukluk” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 8. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, kapalı gözlerin ardında, açık gözlerin sırrında; sinemada ve yaşamda “rüya” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 7. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, muhtaçlık, mahrumiyet, hükmetmek, tahribat girdaplarında; sinemada ve yaşamda “doğa” hallerini tartışıyor

Bakış Boşluğu programının 6. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, kaçınılmaz olanın üzerine gidiyor; sinemada ve yaşamda “ölüm” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 5. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, insanlığın en büyük bilmecesini; sinemada ve yaşamda “aşk” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 4. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, öze ve ötekine yönelen duyguların karmaşık eşiğinde; sinemada ve yaşamda “merhamet” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 3. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, ilkel benliğin ve modern dünyanın karşılaştığı noktadan; sinemada ve yaşamda “şiddet” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 2. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, varoluşsal arayışlara açılan boşluklar üzerinden sinemada ve yaşamda “özgürlük” hallerini tartışıyor.

Bakış Boşluğu programının 1. bölümünde Mutlu Kurnalı ve sinema yazarı Enver Gülşen, Bresson’dan Kiyarüstemi’ye, Bergman’dan Dardenne Kardeşlere uzanan kadrajlar seçkisinde sinemada ve yaşamda “umut” hallerini tartışıyor.